mandag den 21. november 2011

21.11.2011.

Hej. Først vil jeg lige starte med at sige undskyld, for at jeg ikke har skrevet herinde. Men jeg har haft så travlt her på det sidste, at jeg ikke kunne nå at skrive derinde, hmm. Ville gerne have kunnet, men jeg havde lektier i store stakke også har jeg også været til kamp. Og den vandt vi, over Tarm. 15 - 13. Så ja, vi beholdte første pladsen, det er for cool. Tror faktisk vi rykker op i A1 for det ikke skulle være løgn. Jeg siger bare .. Glæd jer til at se mig i tv'et og avisen. Hahahaha. Ej, har faktisk været i avisen før med håndbold. Så kig i den jyske avis. Fnis. Og hvis i skulle se os aka. Ringkøbing. Så er vi lyserød og vi swagger hele avisen og tv'et. Sir' bare.. Vend jer til det. :-P Nå, men ha' en god mandag. Og ja, glæder mig allerede til weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar