fredag den 25. november 2011

Weeekend

Hej igen igen. Så er det endelig weekend. Wuhuuuuu. Idag bliver en god dag. Eller nej ikke i skolen, da vi skulle se en jøde dreng blive omskåret, jeg kan ligeså godt sige, jeg har intet tilovers for forældrene. Seriøst?!!? En lille dreng på nogle dage få klippet nogle af sin pik af ... Nej. NEJ. Det burde være forbudt. Stakkels jøde drenge, man. Jeg var mundlam da jeg så det, og min lærer blev ved med at spørge - Hvad synes du, Emma? Men jeg var gået i standby, jeg kunne ikke få ord ud.
- Men det skal nok blive en god dag. Først skal jeg over i min lillebror og lillesøsters børnehave, hvor vi skal klippe juletræer og alt muligt ud, så skal vi have pebernødder, æbleskiver eller kartoffelskiver som min lillebror kaldte det. Hihi, så sødt. Og havregryns kugler .. Okay, det kan jeg ikke lide, men what ever, laver dem da alligevel til Jonas og dem fra familien der kan lide dem. Så ved halv 6 tiden, skal jeg over til far, Lene (pap mor) og Cille og Oliver .. okay han er sikkert ikke hjemme. Det er han aldrig og jeg mener virkelig ALDRIG. Men så skal jeg til open by night i Holstebro med Cille og Sara. Det bliver feeeeedt. Ha' en god weekend og hyg jer nu, den er ikke så lang som en sommerferie :-* Knus Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar