fredag den 18. november 2011

Musik.

18.11 - 2011 - Musik er livet og de 5 drenge er lækre.


Musik er og bliver bare livet. Musik er lige prikken over i'et. Efter min mening i hvert fald. Jeg kan hører musik, like .. en hel dag, hvis jeg skulle. Og jeg kan hører den samme sang igen og igen, hvis den lige passer til min smag. Pga. at der er et billed af One direction. Hvad sker der for at man kan være så lækker som dem. 5 pæne i en pakke. Ikke for at lyde billig, men de fyr dér, de skulle ikke gå mange gange rundt om min seng. Damn, de fandmé hotte at kigge på. Og deres musik, er jo også helt i top. Og jeg synes også at deres musik bliver meget bedre af at de er så lækre. Da jeg så deres musik video. Gard damn, jeg sad med åben mund og da musik videoen var færdig, sad jeg nærmest og savlede på mig selv. Jeg kunne gifte mig med dem alle 5, hihihihihih. Ej, en af dem er nok. Men One direction er og bliver fucking gode og lækre. Især efter min mening og nogle andres,  det ved jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar