tirsdag den 22. november 2011

22.11.2011

Så er skolen endelig forbi og jeg kan komme hjem under den deeeejlige dyne jeg nu har og spise toast med nutella. Mums. Mine tæer og hænder er ved at falde af, fordi vi skulle plante træer udenfor i biologi timen. Det var faktisk bedre end almindelig biologi time. Ps, hader biologi. Så jeg var heldig idag, så er der en laaaang uge til det igen. Fnis. Men nu må jeg heller lave min lektier, ellers flipper min mor eller mest mine lærer og det kan vi ikke have. Og jeg er dygtig ...... Eller noget, så jeg vil lave det. Hæ. Ha' en god tirsdag. Og ja, glæder mig stadig til at det bliver weekend. For om fredagen skal jeg enten til open by night i Holstebro, til FF eller til druk fest. Tror jeg cutter druk festen og ff. Men nu må vi se. :-) Knus herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar