torsdag den 24. november 2011

24.11.2011

Hej torsdag og hej læser. Idag er der kun 30 dage tilbage, så er det juleaften. Hører jule musik hele tiden, eller i hvert fald så tit jeg kan og vil hører det. Hører mest Justins Biebers jule cd, den er for feeee'. Elsker jul. Undtagen når jeg skal op om morgen og at det er så koldt. Jeg holder det virkelig ikke ud. Overvejer at ligne en eskimo i skolen, med hue, vanter, tyk trøje, tykke bukser, tre par varme sokker og jakke. Lol. Men, jeg fryser virkelig. -.- Det er så nitte. Ellers har det været en hel almindelig dag, med keeedelige timer og ja. Ej, det har faktisk været okay. Skolen er okay. Undtagen når man finder ud af at man skal fremlægge i engelsk. Og når jeg suckers så er det ikke sagen, det burde bare få en klask i baen' .. Lol, det rimede. Hahaha. Geni jeg er. Okay, men ha' en forset god dag, jeg smutter på arbejde om lidt også ved 6-tiden tager jeg til håndbold. Hyg jer. Knus Emma. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar